Ez a csúf, szögletes repülőgép végső formájában rendkívül hasonló a már 1934-ben hadrendbe állt MB.200 bombázógépre. A Bloch MB.210 projektet titokban kezdték el fejleszteni, eredetileg hidroplánként, de mivel a francia haditengerészet nem érdeklődött a gép iránt, a tervet megváltoztatták.
Az első repülésre 1934. november 23-án került sor, majd 1935 augusztusában már az első MB.211 is lekerült a gyártósorról (a típusszám-változás a másféle motor használata miatt vált szükségessé). Bár az első példányok berepülésekor a tapasztalatok igencsak kiábrándítóak voltak, a francia légierő döntött azok megvásárlásáról. 1936 novembe- rében álltak szolgálatba, összesen 257 gép készült el Franciaország kapitulációjáig. Ezt követően már csak szállítógépekként alkalmazták.
TECHNIKAI ADATOK
- Méretek: hossz 18,90 m; magasság 6,70 m; fesztáv 22,80 m
- Szerkezeti tömeg: 6400 kg
- Felszálló tömeg: 10 200 kg
- Személyzet: 5 fő
- Fegyverzet: három lövegtoronyban három 7,5 mm-es MAC 1934 géppuska, és 1600 kg bombateher
- Hajtómű: két 910 LE-s Gnome-Rhone 14n-10/11 csillagmotor
- Hatótáv: 1690 km
- Teljesítmény: max. sebessége 320 km/h; csúcsmagasság 9850 m