Az 1925-ben elkészült P-1B alapján fejlesztették ki a Curtissnél a P-6 "Hawk" sorozat gépeit, az 1920-as évek végén. A Hawk volt az utolsó kétfedelű vadászgép, melyet az amerikai légierő számára építettek, legalább 13 jól megkülönböztethető változatban. A gép 1929-ben állt szolgálatba, és bár harcban soha nem vett részt, az egyik legismertebb a dugattyús amerikai vadászgép lett a két világháború közti időszakban.
A P-6 legfigyelemreméltóbb típus-változata az 1932-től gyártott P-6E Hawk volt, ebbe már egy 700 Le-s Curtiss V-1570C motor került, ami lehetővé tette hogy elérje a 200 mérföld/óra sebességet. Fegyverzete két mereven beépített .303-as géppuska volt. A gépeket közvetlenül a világháború kitörése előtt, 1939-ben vonták ki az elsővonalbeli szolgálatból.
TECHNIKAI ADATOK
- Méretek: hossz 6,88 m; magasság 2,71 m; fesztáv 9,61 m
- Szerkezeti tömeg: 1230 kg
- Felszálló tömeg: 1558 kg
- Személyzet: 1 fő
- Fegyverzet: két .303-as kaliberű géppuska
- Hajtómű: egy 700 LE-s Curtiss V-1570C Conqueror vízhűtéses motor
- Hatótáv: 393 km
- Teljesítmény: max. sebessége 311 km/h; csúcsmagasság 7285 m