A Dewoitine D.500 vadászgép bázisán kidolgozott, sorozatgyártásra rendelt változat. Az alaptípustól a jóval erősebb, Hispano-Suiza 12Ycrs (860 LE) motor különböztette meg. Első, kísérleti repülésére 1934 augusztusában került sor, és a D.510 vadászgép volt az első Franciaországban, amelynek sikerült túllépnie a 400 km/h sebességhatárt.
A nem megfelelő repülési stabilitás miatt azonban át kellett tervezni a repülő függőleges vezérsíkját, amelynek felülete ennek következtében megnőtt, és jóval nagyobb volt, mint a D.500-nál. A sorozat első gépét 1936 júliusában adták át a légierőnek, sorozatgyártása 1938 júniusáig folytatódott. A D.510C.1-ből még mintegy 60 darab volt szolgálatban a francia légierőnél 1939-ben, de hamarosan már csak kiképzési célokat szolgáltak, legin- kább az Észak-Afrikába áttelepített repülőiskolákban.
TECHNIKAI ADATOK (D.510C.1)
- Hossz: 7,96 m
- Magasság: 2,51 m
- Fesztávolság: 12,08 m
- Hatótáv: 700 km
- Személyzet: 1 fő
- Csúcsmagasság: 10 900 m
- Szerkezeti tömeg: 1496 kg (felszálló tömeg: 1929 kg
- Csúcssebesség: 402 km/h
- Fegyverzet: egy 20 mm-es mereven beépített gépágyú az orrban, két 7,5 mm-es mereven beépített MAC 1934 géppuska a szárnyakban
- Hajtómű: egy 860 Le-s (641 kW) Hispano-Suiza 12Ycrs típusú, 12 hengeres V-motor