1929-ben a Krupp vállalat a sikeresnek mondható 3 tengelyes L3-széria alapján kidol- gozott egy 1 tonnás könnyű tehergépkocsit. A gépjármű kisméretű motort kapott, ám könnyű súlya miatt így is mozgékony maradt. Az L2 H43 nevű teherautó, mivel mindkét hátsó tengelye hajtotta, jó terepjáró képességűnek számított a maga korában.
A német hadsereg több változatott rendszeresített, ilyen volt az univerzális alvázon készült nehéz terepjáró gépkocsi és a 8 fő szállítására alkalmas rajszállító. 1936-ban egy erősebb 60 lóerős motort kapott, és a vonóhorog megerősítése után a jármű alkalmassá vált lövegek vontatására. Ez a jármű az L2 H143 nevet kapta, a Wehrmacht pedig nagy számban kezdte alkalmazni. A háború kezdetén még korszerűnek volt nevezhető, de a későbbiekben az Opel Blitz típusok mellett már nem tudott érvényesülni, így a jármű gyártását 1943-ban befejezték. Addig több mint 7000 darab készült a különböző válto- zatokból. A járművet a háború másik felében ott használták, ahol tudták, vagy ahol hiány volt a modernebb típusokból.
TECHNIKAI ADATOK (Krupp Kfv.70)
- Méretek: hosszúság 5,10 m; szélesség 1,92 m; magasság 1,96 m
- Súly: 2450 kg
- Személyzet: 2 fő + utasok
- Fegyverzet: az alapváltozatnál nincs
- Páncélzat: nincs
- Hatótáv: 450 km (úton)
- Motor: egy 60 LE-s 3,3 literes Krupp Boxer motor
- Teljesítmény: max. sebessége úton 70 km/h