A Bloch MB.150.01-es fel sem szállhatott, de az áttervezett, nagyobb szárnyú MB.151.01 1938 augusztusában a levegőbe emelkedhetett. A sorozatgyártás az MB.151 C.1 válto- zattal indult, a 140 gépből 25 darab 920 Le-s (686 kW) Gnome-Rhone 14N-11 motorral, de a későbbi sorozatgépekbe már a nagyobb teljesítményű 14N-25 motor került.
Mivel a típus teljesítménye és kezelhetősége ettől sem javult, főleg csak vadászpilóta átképzésre használták. Ezt követően 481 darab MB.152C.1 altípus is elkészült, erősebb motorral és fegyverzettel. A repülőgépet mérsékelt számban vetették be Franciaország- ban 1940 májusában és júniusában, és szolgálatban maradt a Vichy-kormány színeiben is. Németország a zsákmányolt gépeket kiképzésre használta, majd 20 darab MB.151-est és MB.152-est Romániának adott át.
TECHNIKAI ADATOK (MB.152C.1)
- Hossz: 9,01 m
- Magasság: 3,03 m
- Fesztávolság: 10,58 m
- Hatótáv: 540 km
- Személyzet: 1 fő
- Csúcsmagasság: 10000 m
- Szerkezeti tömeg: 2158 kg (felszálló tömeg: 2800 kg)
- Csúcssebesség: 509 km/h
- Fegyverzet: négy 7,5 mm-es, mereven beépített, előretüzelő géppuska, vagy két 20 mm-es, mereven beépített, előretüzelő gépágyú és két 7,5 mm-es mereven beépített géppuska a szárnyban
- Hajtómű: egy 1080 Le-s (805 kW) Gnome-Rhone 14N-25, vagy 1060 Le-s (790 kW) Gnome-Rhone 14N-49 típusú, 14 hengeres, kétsoros csillagmotor