1939-re nyilvánvalóvá vált, hogy a francia motorgyártás csak korlátozottan tudja ellátni a repülőgépgyárakat. A francia hadvezetés döntött: a fontosabb katonai géptípusokat al- kalmassá kell tenni amerikai vagy brit motorok beépítésére is.
A Breguet cég ezért tervezte át a Bre.690.01-es prototípusát két Pratt & Whitney R-1830-SB4G Twin Wasp típusú csillagmotor befogadására. Az új típus, a Bre.695.01 1940 márciu- sában repült először, a korábbinál könnyebb, mégis nagyobb teljesítményű motorral. A kísérletek igazolták a változtatás helyességét, de a nagyobb motorral gondok voltak. A Bre.695AB.2 típusból mégis nagy sorozatot terveztek, de végül 1940 júniusáig, Francia- ország összeomlásáig csak 50 repülőgép készült el.
TECHNIKAI ADATOK (Bre.695AB.2)
- Hossz: 9,67 m
- Magasság: 3,19 m
- Fesztávolság: 15,37 m
- Hatótáv: 1500 km
- Személyzet: 2 fő
- Csúcsmagasság: 9015 m
- Szerk. tömeg: 3 078 kg (felszálló tömeg: 5 378 kg)
- Csúcssebesség: 560 km/ó
- Fegyverzet: egy 20 mm-es mereven beépített, előretüzelő gépágyú, két 7,5 mm-es mereven beépített, előretüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es mereven beépített, ferdén hátratüzelő géppuska, két 7,5 mm-es mereven beépített, ferdén hátra-lefelé tüzelő géppuska, egy 7,5 mm-es forgatható géppuska és 400 kg-os bombateher a bombaszekrényben
- Hajtómű: két 825 Le-s (640,5 kW) Pratt & Whitney R-1830-SB4G Twin Wasp típusú, 14 hengeres kétsoros csillagmotor